14 juni 2011

Ze loopt vol


januari 2010
 Ik moet dus voor morgenmiddag 13.00 uur nog 2,5 kilo lichter zijn.
Ik moet een maagdelijke witte muur in dit huis zien te ontdekken, dus zonder gore vingerafdrukken, restjes plakband of viltstifkrassen.
Ik moet een outfit aan die niet doorsnee maar ook niet hysterisch is.
Dat laatste geldt ook voor mijn zoon. Die moet morgen ook even niet hysterisch zijn.
En dat is ie de laatste tijd wel een beetje omdat zijn vierde verjaardag nadert.
Wat zeg ik? Hij is altijd een beetje hysterisch. Eigenlijk.

Morgen komt de fotograaf van Kek Mama om foto's te maken voor bij mijn column.
Er komt ook nog een visagiste mee.
En eigenlijk moet ik er zó uitzien, dat de visagiste haar ogen ten hemel slaat en zegt: 'Wat dóe ik hier? Dit is Gods werk!'
Maar ze is vast niet Koen Wauters.

Dan moet het morgen ook weer niet te warm zijn, want dan krijg ik dikbeaderde handen en dan zeggen ze weer, net zoals de vorige keer, 'Stop maar even. Ze loopt vol.'

niet zo dus...

Dat is helemaal niet leuk om te horen, hoor. Ze loopt vol.
Maar goed, het zal wel loslopen, of vollopen, of op rolletjes. 
Filmrolletjes, geen vetrolletjes.
Dadelijk nog even voor de webcam mijn beste fotogezicht uitproberen.





18 opmerkingen:

Anoniem zei

Was toch wel een heel leuke foto back in the year 2010. :)

Nicolet zei

leuk!

Susy zei

@Soes: ancient times, woman!
@Nicolet: Vast wel!

NOVY zei

Echt hysterische outfits heb je waarschijnlijk niet, dus dat komt vast goed. Leuk man!

sanneke zei

Ah joh, jij was vast om je geweldige schrijfstijl maar ook om je looks aangenomen. Kan niet mis gaan, die fotoshoot. (Maar leuk! Spannend!)

Susy zei

@Novy: dan heb je mijn hysterische jumpsuit nog niet gezien.

@Sanneke: Ja. Nou. Mijn looks. Zeker.
Maar bedankt voor het vertrouwen, lieve Sanneke!

Jools zei

Ze loopt vol.

En hij had daarna een blauw oog? Of jij alleen een kapot ego?

Laurent zei

'Ze loopt vol'??? Die kend eik nog niet...

Anoniem zei

Oef, dat wordt een hele uitdaging. Zodra er hier een camera tevoorschijn komt, trekken ze allebei een of andere nepgrimas op hun gezicht. Zo van ja we lachen wel weer even naar het vogeltje.
Hopelijk lukt het bij jullie morgen beter. Succes!

Groetjes Kelly

Anoniem zei

O, het is al vandáág. Misschien wel NU?! Nou succes en niet te vol lopen hè...

Kelly

Susy zei

@Jools: Nou. Ik was een beetje flabbergasted.
Had er nog nooit van gehoord.
Vakjargon hè.
Blijkbaar.

@Laurent: nee, ik ook niet.
Maar nu roep ik het te pas en te onpas.
'Ik loop vól! Ik loop vol!'

@Kelly: Het is vandaag!
Om 13.00 uur.
En Olivia en Tijl zetten dan inderdaad ook van die nepgrimassen op.
Heel natuurlijk...

Kelly zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kelly zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kelly zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kelly zei

Ja sorry ik zit hier je reactiebox te vervuilen. Neem me niet kwalijk. Ik wilde kijken of het me lukt een google-account aan te maken. Het is dus gelukt.
En jij bent nu, as we speak, bezig met de fotoshoot. Good luck!!!

Susy zei

@Kelly: ja hallo Kelly!
Ik ontvang je loud & clear!!

Marijke/Figarootje zei

en volgens mij zijn de foto's fantastisch geworden!

Susy zei

@Marijke: Ik ben niet ontevreden!