13 juni 2011

Pinkpop 2011


En dat was dus Pinkpop 2011.
Het was zomaar opeens mouwloostruitjeweer geworden, wát een mazzel!
We dronken Jillz, we stonden in de rij om te plassen, we stonden in de rij om te wokken, maar verder was alles heel erg relaxed.
Zó Woodstock joh. Enorm Woodstock.
We zagen Hanson, de blonde surfjongetjes van weleer, die inmiddels groot waren geworden en bést Handsome waren en ons een enkele reis 1997 gaven met hun Mmmbop.
[Mmmbop tuujetap oh doewap tuujja tuujjejaa toewap]
Leuk!






De jongen op de voorgrond kijkt rond wie hij kan gaan beswaffelen.





Tussendoor hadden we nog Tim Knol.
Tim Knol is vet. Ook al heb ik geen enkel liedje van hem verstaan.
En Laura Jansen. Niet vet, wel goed, en zingt live echt prachtig.
En we zagen ook Jan Douwe Kroeske voorbij lopen. Echt waar.
Maar hij was helemaal geen 2 meter lang, bedenk ik me nu. Hmm.
En na de White Lies, die ook wel aardig waren, kwam de slotact Kings of Leon.
Zonder enige aankondiging begonnen ze met spelen, eindigden hun liedjes nogal abrupt maar dat maakte de twee bekendste hits er niet minder lekker op.
Dat was even heerlijk massaal zingen.




Ik ben vast nog van alles vergeten, maar de filmpjes en foto's moeten maar even de lading dekken.
Want om nou te vertellen hoe ik op de treintoilet met m'n neus boven een wasbakje vol kots hing, lijkt me nou weer niet nodig.
Bovendien ben ik even, zoals je ziet, bezig met wat gerommel op deze site en ga ik proberen de hele boel zo geruisloos mogelijk te verhuizen.
Maar dat doet nu even niet terzake.

20 opmerkingen:

sanneke zei

Hmm, best leuk om (weer) eens mee te maken, hè? En wat zagen jullie er onzettend Pinkpoppish uit.

sanneke zei

Had ik nu gewoon de allereerste reactie op je nieuwe blog? :)

Susy zei

Ja joh! Je bent de eerste!

NOVY zei

Hee blogspotter. Zag ik daar nou je favoriete topje?
Mooi man, dat jullie daar waren.
Haha, Tim Knol is vet.
Maar die vergelijking met Woodstock, das nou inmiddels wel een beetje afgezaagd hè. http://novylooptover.blogspot.com/2010/09/sinds-woodstock-niet-zon-goeie-tijd.html

Susy zei

Kom je nu metéén weer selfspammen hier?
Dat is inmiddels ook wel een beetje afgezaagd hè?
[knipoog]

Ja dat is mijn favoriete topje uit dat speciale boetiekje ergens ver verstopt in onze stad waar ik het voor 5 euro mocht hebben.

Door zei

Oh, wat een heerlijke zomerkiekjes. Gaaf allemaal!Ik was ook op twee festivals, maar dan anders International Jazz (terwijl ik geen jazz fan ben, maar t sfeertje is leuk) en een Kunstfestival (terwijl ik geen moer om kunst geef, maar mn zus stond daar). Dus.

Door zei

En mag ik in je lijstje? Niet die op je nachtkastje, maar op je blogroll?

Susy zei

Ohja tuurlijk. Daar was ik nog niet aan toegekomen!
Komt goed!

Nicolet zei

ik heb je weer gevonden. Kijken of bij jou het reageren wel goed gaat. Laatste tijd ondervind ik veel problemen met reager op blogspot

Evelyn zei

Heerlijk. Ziet het er uit. Ik ben niét jaloers, ik herhaal: niét jaloers.

Mooie foto's. Vooral die ene dat jij heel Pinkpop poseert. En dat de opgeschoten jeugd boven jou dat hélegaar niet in de gaten heeft..! Grinnik..

Susy zei

@Nicolet: het is vooralsnog gelukt!
@Evelyn: Nee?! Niet jaloers?!
Echt niet?
Echt niet?

haha, ja, die opgeschoten jeugd.
Helemaal omhoog geschoten.

dwulms zei

Ha suus, ook ik heb jou gevonden; op pp en op je blog!
Heb genoten van n heerlijk dagje gisteren! Toet sjnel!

Susy zei

Diaan!
Jullie hadden een lift terug naar huis??
Geluksvogel.

Laurent zei

Tim Knol schrijft best goede nummers maar hij moet ze iemand anders laten zingen en zo niet in elk geval eens drie maanden bij de nonnen in Vught opgesloten worden om dat afgrijselijk nederlandse accent waarmee hij engels zingt eruit te laten kastijden.

Susy zei

Wat een boude uitspraak, Laurent!
Krijgen de nonnen in Vught dat echt voor elkaar?

Nu probeerde ik 'Vught' op z'n Engels uit te spreken,
Maar dat is geen best idee.

Anoniem zei

Zo te zien hebben jullie het erg leuk gehad. Ik zag Hanson ook op TV. Vertelden ze me daar even dat ze samen in totaal 8 kinderen hebben. De leadzanger heeft er 4 !!!! Ze zijn dus echt groot geworden, de jongetjes van Hanson.

Groetjes Kelly

Susy zei

@Kelly: ja, dat had ik al van tevoren gelezen.
Als koníjnen hè? Die Hansondudes.
Hè toch.

Nicoleke zei

Goeie shit he, die Jillz.

En het was een heel fijn dagje!
Ik zeg, morg.... volgend jaar weer!

Dikke Mick zei

Lekker GePinkPopt dus?
En ik mag toch hopen dat die jongen wilde swaffelen met iets anders dan zijne igen swaffelstick, want dan zie thet er niet goed uit op de foto...hahaha...

heerlijke muziek dus meegemaakt!

Ook nog Go back to the Zoo bekeken?

Groets en geniet nog even goed na...
Dikke Mick

Susy zei

@Nicole: ja man, goeie shit.
Drinkt een stuk makkelijker weg dan pilskes.
Volgend jaar weer!

@Dikke Mick: Jou ken ik niet.
Maar dat maakt niet uit.
Ja, wie of wat er werd geswaffeld is me niet bekend eigenlijk.
Go Back to the Zoo was er niet op zondag.
Dus helaas niet gezien.