19 juli 2011

Pest-weer

Als je op zoek bent naar een zonnige vakantie kan ik niemand echt aanraden om 900 kilometer Frankrijk in te rijden, mits je het leuk vindt om gewoon lekker een stukje te toeren; door België te sukkelen, over de krankzinnige Parijse Peripherique te slalommen en dan in dezelfde natte kouwe ellende als in Nederland terecht te komen.
Als je op zoek bent naar zon en warmte; niet doen.
Boek om die reis. Ga naar Egypte. Turkije. Of het diepe zuiden van Spanje in.
Bali voor mijn part.
Boek om. Boek om.

Echter, straks bij thuiskomst kunnen wij pesten en jokeren als de beste.
Watch out, Fatima Martin Moreiro de Melo!

À bientot!

11 opmerkingen:

Door zei

Balen balen balen. Maar volgens mij wordt het volgende week warm(er) daar. Heeft Tijl al paardje gereden?
Groeten van Cheryl:-)

Susy zei

@Door: volgende week zijn we weer thuis, Door! Haha.
Maar ook dan is het slecht weer, zie ik.
Oh well.
Morgenavond is er weer minidiscoooo!

Cisca zei

Rijd nog een stukje door! Je bent nu toch bijna bij het mooie weer.

Anoniem zei

wow F*** das wel balen!!
maar wel weer leuke foto's!!!
ff iets heeeel anderssss tussen alle 'regen'buien door.....jij weet dat vast wel...komt ie.
weet jij in Roermond ergens een turkse kleermaker??? ik moet ALLE broeken van mn boyke laten maken. help.
dus......serieuze zaken!!
als je tussen het pesten en jokeren door een x-tje tijd hebt, lees ik het wel.

oh ja, een fijne vakantie nog.....

Susy zei

Anoniempje.... Tuurlijk weet ik dat.
Die zit een paar deuren rechts van de Kijkshop.
Hij heet ehm... De Turk.
Nee!
De Meetlat.
Heel fijn.

Anoniem zei

ooooh hahahaha thanx..enne dat was sjnel manne!!
nou dan ga ik daar maar eens snel heen.

groetjes jela

bianca zei

Heee, nou ondanks het baggerweer, ziet het er wel erg gezellig uit! Oh ja, jokeren, ook een succes?
vis en vis maken het prima worden een beetje dik maar ach...

Mijke zei

balen ja.. gloeiende gloeiende.. totally niets voor mij.. maar ja.. jullie hebben elkaar hè.. en daar krijg je zoveel voor terug..



#dussssss

Laurent zei

Oh shit, zoiets vind ik wel zo frustrerend; ik zag het inderdaad op de kaart van Europa, het is zo'n zomer waar je de Pyrreneeën of de alpen over moet om verschoond t blijven van regen. Hier in Michigan is het puffen geblazen...

Kelly zei

Ojee, da's dan weer minder hè, dat je zo ver rijdt en dan nog hetzelfde shitweer hebt als hier.
Volgende keer nog een km of 250/300 eraan plakken en dan is het weer waarschijnlijk wel goed. Wij deden dat vorig jaar. Naar Zuid-Frankrijk. Hier slecht weer, daar prachtig weer. Niet dat je nu ook maar iets aan deze mededeling hebt, maarja. Ik zal in ieder geval voor jullie duimen dat het zonnetje nog iets meer van zich zal laten zien.
Nou, pest ze nog hè!

Nicolekebolleke zei

Jij, het zonnetje zelf, maakt er vast iets leuks van daar!