2 januari 2012

Wild en ruig gekust

Well, héllo!
Tenzij je mijn smoezelige collega bent, Percy van the Green Mile of tenzij er nog altijd alcohol uit je poriën wasemt, buig ik me nu even vriendelijk naar je toe om je drie nieuwjaarskussen te geven.
(Mijn beeld van De Gemiddelde Lezer varieert, afhankelijk van mijn bui, van een frisse jonge blonde moeder tot een chagrijnige kalende single (man of vrouw), geen idee dus wie ik kus, maar voel je zeker niet geroepen om aan te geven tot welke categorie je behoort. Ik hou wel van de anonimiteit.) Daarna maak ik me snel uit de voeten, iets van 'ja jij ook' mompelend, want ik heb het niet zo op dat nieuwjaarsgekus. Ik ben daar een beetje onhandig in.
Vandaar ook dat ik vanochtend dolgelukkig níet aan het werk ging, maar mijn oliebollenzweet vrijelijk liet lopen in de sportschool.
Over vrijelijk laten lopen gesproken, kijken jullie wel eens naar Gênante Lijven?
Nee?
Jammer. Zou je eens moeten doen. Daar ga je je heel normaal en gezond van voelen.
Hetzelfde effect bereik je trouwens als je naar Boer zoekt Vrouw kijkt.
Enfin.
Ik ben weer onder de steen uit gekropen. Ik was even beschäftigd met kerstvieringen, verjaardagen, crematies en geluier.
Het leven in een notedop, zeg maar.
Verder waren mijn hobby's slapen, bikken (als in eten), knabbelstengels bakken, werken, ja ook nog, en een zomervakantie boeken.
Na de regenachtige ervaring van vorig jaar die diepe, díepe littekens heeft achtergelaten, hebben we dit jaar gekozen voor de wilde, ruige kust van Spanje.
Dat klinkt heel avontuurlijk, maar als je me een beetje kent, vertaal je dat naar het Spaans en dan weet je dat het gewoon de Costa Brava is.
Overigens, best een beetje avontuurlijk, want we vliegen met Ryan Air.
De cheap ass motherfuckers, oh wacht, dit ga ik doorstrepen, want zo jinx ik die vlucht dadelijk nog!
Die goedkope luchtvaartmaatschappij, die me lokte met geslepen prijsjes en me vervolgens zegt: Hee, je hebt geboekt! Leuk! Niet duur hè? Trouwens, wil je misschien een koffer meenemen als je een week met 2 kleine kinderen naar een Spaanse camping gaat? Ja? Oh twee zelfs? Mag hoor, maar WEL BETALEN!
Maar goed.
Dat doe je dan maar hè.
Maakt verder niet uit. Ik heb er nu al zin in.
Nog maar eh...zes maanden.
Goed. Ik stuurde ook nog een sollicitatie naar Gerard Ekdom, lang verhaal, doet er niet toe, en morgen ga ik me lekker Turks laten rollen, ook wel hammam genoemd.

Dit was misschien niet zo'n geweldig comeback, na 2 weken geen logje hè?
Een beetje Charlie Sheenerig eigenlijk.
Maar hee, ik heb je wel gekust!
O.
Nou ja.
Gelukkig Nieuwjaar! *kijkt blij*


Daar. 
En een glimp van mijn sexy Bert-en-Ernie-pleister.  

24 opmerkingen:

Nicoleke zei

Geef je mij nou n boks?

Susy zei

@Nicole: een boks?
Nee. Ik wijs.
Naar de zoentjes.
Die mag je pakken.
Kíjk dan goed!

Tascha zei

Ook voor jullie heppie nieuw jaar!!
Big fat smak!

Ow en waar ga jij hammammen??

MImi zei

Wel een lief een begin van het nieuwe jaar :) Smmmmmak terug!
En ik ben me toch blij dat ik niet naar m'n werk hoef. Voor wie doen we het eigenlijk, dat gelurk aan elkaars wang? Let's skip it!

Susy zei

@Tascha: ja, ik whatsappte je nog, mens, maar jij hebt het zóóó druk!! :)
Gewoon bij Dennenmarken, trouwens.

@Mimi: Heerlijk he. En voor wie we het doen?
De mannelijke collega's.
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Ja écht!

denk ik.

Susy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline zei

Ja. Dus. Dat vind ik altijd zo lafjes hè; als je dan toch zo nodig in m'n aura moet komen een beetje met je wang tegen de mijne aan...
Nee, zoen dan ook gewoon écht!
Of geef een hand dan. Als het dan echt moet.
Maar, dus, dank hoor. En *smak* terug! Van de frisse, blonde, jonge moeder *kuch*

Susy zei

@Caroline: precies jóu had ik in gedachte!
En Mimi.

Gewoon écht zoenen?
No thanks.
Al dat speeksel op m'n gezicht.
Geef mij maar luchtkussen.

Luchtkussen?
Niet te verwarren met dat opblaasbare ding waar je op kunt springen.

NOVY zei

Happy 2012 to you too. X
En nu ga ik een vakantie boeken.

Susy zei

@Novy: dat was wel een echte kus, hè?
Ja boek maar ja.
Ik vind het heel volwassen van mezelf dat ik dat al gedaan heb.
Nu die fijne baaitjes nog even uit m'n hoofd krijgen, er staat nog een winter voor de deur tenslotte.

sanneke zei

Wild en ruig kussen, echt mijn ding. Maar het zal wel weer een vakantie in Nederland worden. Ter compensatie neem ik graag een van jouw kussen aan en geef je er een terug. Fijn jaar, lieve Susy!

Cisca zei

Fris, jong, blond? Someone called me?

Nicolekebolleke zei

Ja mensch, dat zag ik wel.
Mooie Mick Jagger lippen heb je trouwens.

Toet zei

Jij ook een fijn nieuwjaar Susy. En hammam ze vandaag!

Manon zei

Wij vliegen deze zomer met Ryan Air naar Stockholm.
Zullen we voor ons allebei hopen dat Ryan Air echt fan-tas-tisch vliegen is?

En jij ook een geweldig 2012, zonder zoenen :-).

Kelly zei

Nou voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar en een zomervakantie vol met zon!!! Maar dat moet lukken aan de Costa Brava.

Susy zei

@Sanneke: dank je wel, lieve Sanneke! En ik ben ervan overtuigd dat het ook een geweldige zonnige zomer in Nederland gaat worden.

@Cisca: Yes dear! I called! ;)

@Nicole: Ben z'n bastaarddochter.

@Toet: dank je Toet, nog 3,5 uur...
Niet dat ik aftel..

@Manon: je moet even dat priority inchecken doen, voor 5 euro pp vaste plaatsen.
Of heb je dat al gedaan?

@Kelly: hallo Kelly!
Ja, nou, dat mag ik verdorie toch hopen ja. Zon aan de Costa Brava.

Manon zei

@Susy Nee, dat wist ik niet. Thanx!

leonieke zei

glets wat een rode plakkerd! ( veegt woest over wang).
insgelijks trouwens. de beste wensen.

die crematie klinkt niet prettig in dat feestelijke rijtje.

koffers? mwah, bij mooi weer kan je de kids best een zwembroek met 4 onderbroeken eroverheen aandoen, joggingbroekje en zomerjurkje en 4 shirts, is toch maar een kort vluchtje :-) moeders een pakje handwas in dr handtas en meid meid meid, je hebt je eerste low budget tip alweer te pakken.

jij vlotte boeker!

happy new year!

Susy zei

@Leonieke: oh ha, daar ben je Leonieke!
Ik had vorige keer gekeken naar je site, (en de mooie dochter gezien) maar nu weet ik m niet meer!
Iets met haasjes.
Maar goed.
Ja, nee, koffers.
Het lijkt me efficienter en voordeliger om de kinderen ín de koffers te doen.
Denk je niet, Miss Low Budget?!
Jaja, baas boven baas.

haas boven haas

Door zei

Hoe was je hammam dinges?
En van mij ook een *smak* in de lucht. Ben blij dat ik pas 9 januari hoef te beginnen:-)

speld zei

Doe dat andere verhaal maar, van Gerard Ekdom, in plaats van de terloopse 2 januari-ik-sta-in-de-sportschool.

Susy zei

@Speld: Speld. De nieuwe wannaworkmom.
Het terloopse 2 januari-ik-sta-in-de-sportschool?
Ik sta eigenlijk vaak terloops in de sportschool.
Dat Gerard Ekdom-verhaal, ja ach ja, dat zal wel niks worden, mocht dat wel zo zijn, dan vertel ik dat zéker!
Gezellig.

leonieke zei

jij wint! deze was absoluut grappiger!

de link was:
www.allemaalhaasjes.blogspot.com

jij gehamande vrouw..