17 juni 2013

Ik mis mijn oude logjes een beetje

Ik mis mijn oude logjes een beetje. Of de tijd dat ik nog schreef. Of eigenlijk de tijd dat ik 's avonds achter m'n laptopje zat en structureel mijn vaste logjes afging aan de hand van de feedreader en daar dan overal reageerde en dan zelf ook wat schreef.
Was dat niet leuker? Eigenlijk?

Want net dook ik even in mijn eigen archieven, gezien het feit dat mijn zoon donderdag aanstaande verjaart (6 alweer, zes!) en dan worden moeders altijd een beetje van 'oeeeh, weet je nog toen?' en dan gaan ze wandelen over Herinneringenlaan en hoofdschudden over dat de tijd zo snel gaat.
WAT OOK ZO IS!
Maar ik las dus wat oude logjes en ik moest om mezelf lachen! HAHA!
Mag ik dat zeggen, Mart? Ja, dat mag ik zeggen.
Vraag me trouwens af of Youp van 't Hek ook wel eens een oude show van zichzelf terugkijkt en dijenkletsend op de bank zit. Hmm. Toch eens vragen. #ofniet

(Wat pas echt grappig is, is dat het de komende dagen trópisch heet wordt, maar vrijdag 19 graden met regen.
HAHA! Die vrijdag, wat een loser. Je zou er maar een kinderfeestje op gepland hebben!
Kijk je mooi op je neus! *uitdrukkingsloze blik hier*)

Weet je. Ik hou het gewoon even kort. Misschien werkt dat wel voor me.
Een microblog maar dan iets langer.
En wie weet heb ik dan morgen wel zin om over het verval van mijn lichaam -bijziend, vetschort, nekvel- te schrijven.

Goed. En nu imagegooglede ik een beetje om het logje wat aantrekkelijker te maken, maar ik deed dat op vetschort en toen gaf ik over in mijn mond. Dus ik ga even iets anders zoeken.

7 opmerkingen:

sanneke zei

Het was wel leuk, hè, die tijd dat er massaal gereageerd werd op logjes. En soms gebeurt het gelukkig nog steeds. Dus, schrijf die logjes nou maar gewoon.

Jenni zei

Ik mis jouw oude blogjes ook....

nettelie zei

jij met je vetschort :')

Maar ja. Ik mis je logjes ook. En het reageren op die logjes ook, dus ik beloof plechtig weer altijd te reageren als JIJ WAT VAKER GAAT SCHRIJVEN SUSY!!!

Over die vrijdag praten we trouwens gewoon even niet. Zuchttt.

Susy zei

@Sanneke: maar jij bent een die-hard blogger. Mij ontbreekt ook de tijd tegenwoordig.
Denk ik. Of ik máák te weinig tijd. Dat zal het zijn.

@Jenni: Ja hè.

@Nettelie: ik doe m'n best, ik doe m'n best.

Vrijdag.
Eh.
Pff.

NOVY zei

Hehe.
Doe maar weer vaker, logjes schrijven. Even oefenen en ze zijn weer net zo leuk.

Ik ben morgen jarig.

Cisca zei

Jaah, maak die tijd! En zin. Gezellig joh.

Ik begin ook te merken hoe leuk een logarchief is.
Want hee, mijn kinderen hebben dan wel geen fotoboek, maar wel allerlei hilarische verhaaltjes van hun moeder. Om later voor te lezen aan de kleinkinderen.

Mevrouw H zei

Jaaaa! Kom terug hier! Vaker!

Alleen niet met van die vieze woorden als vetschort, anders kan ik niet anders dan weer afhaken.