7 september 2011

Live is life

CC. Opus

Ik had met een paar Juten een date bij de meren van Zot.
Hun credo was pret en daar kon ik me wel in vinden.
Tótdat die koala erbij kwam. Helemaal high van de qat reed hij op de DJ af en raakte hem op een centimeter na!
'Hee gamer, wat ben jij van zins?!' riep hij. Maar niemand keek op.
Want er was helemaal geen gamer in ons gezelschap.
Verderop zaten een paar Joden, in een grasveld vol madeliefjes en volgden een yoga-les.
Toen de chef echter zei: 'Wil er iemand beef?' keken ze verstoord op en pakten hun boeltje.
'Ge hoeven niet weg!' riep de chef, die blijkbaar uit België kwam en wat moeite had met zijn grammatica.
'Oh, dus we hoeven niet naar een exil?' vroegen de Joden, schijnbaar opgelucht.
Dat hoefde zeker niet. Ook al was het eb.
'Grote kansen...' mompelde de DJ voor zich uit en zette een waardeloze popsong uit de jaren tachtig op.
'Heeft iedereen genoeg bestak?!', gilde de chef overspannen en wilde liefst vandaag nog met de VUT.
'Live is life! Tadaaadadada!' zong iedereen. En we leunden tegen palen.

-wen-

En dit zijn Olivia's nieuwe winterlaarzen.
Want als er op 6 september al een herfstststststorm is, dan is de winter
vast just around the corner.

En dit is Tijl. En die schrijft zijn naam en vindt alles op school
'heel vet cool.'
('Dat betekent leuk, mama.')
(Joh.)
Verder gaat alles goed.
Wordfeuden, werken en jankend aan de broekspijpen van de zomer hangen is zo'n beetje wat de klok slaat.
Life is life.

En dit is een mooi liedje en een nog mooiere clip.
Nee, toch andersom.


17 opmerkingen:

Door zei

Haha. Ik word dus knetter chagrijnig van dat wordfeud hè. Heb ik geniale woorden, worden die afgekeurd en woorden die heul niet in de Van Dale staan mogen gewoon! En toch gewoon elke dag doorspelen hè.

Vet coole laarzen trouwens.

Susy zei

@Door:
Hahaha!
Hee!
Wij hebben nog niet tegen elkaar gespeeld!
Nodig mij eens rap uit dan!
Ja, hij doet wat raar af en toe, maar als je dat eenmaal weet....

Vet cool hè? ;)

Kelly zei

Ik dacht waar gáát dat verhaal toch over. Toen kreeg ik een helder moment en zag ik de woorden in dat spel staan...
Enne toffe laarzen!

Susy zei

@Kelly: ik weet het, het is triest, maar ik doe even niks anders, haha!

*legt nog even een woordje*

Ri zei

Chapeau.

Ook een mooi woord om van moeilijke letters af te komen.

sanneke zei

Haha, je doet exact 't zelfde met je wordfeud woorden als dat ik deed met Jip eerste huiswerk (dicteewoordjes). Jip vond 't verhaal dat ik er van maakte echt heel grappig, ik dat van jou ook. :)

Nicolekebolleke zei

Ja nee, even niet over wordfeud, maar over dat mondje van Tijl.

Wat ik heb ook een schrijfmondje.
Een zuinig mondje ook wel genoemd.
Maar hey.. dat klopt niet echt want zuinig ben ik niet zo.

Goed.
Einde.

Ik heb nog 7 spelletjes te spelen.

missy zei

wordfeud......


ohja leuk stuk, kids enig blabla

helen zei

mja, ik geloof dat ik nog geen een spelletje heb gedaan waar níet het woord qat in voor kwam. Rotspel.

Geweldig liedje, met supergave clip. Had 'm nog niet gezien, mooi!

bianca zei

wordfeud neemt echt je leven over he, nu schrijf je er al een logje over.
Jammer trouwens dat je net dit potje hebt genomen...

NOVY zei

Jankend aan de broekspijpen van de zomer hangen.
Das echt de beste zin die ik de afgelopen maanden heb gelezen.

Susy zei

@Ri: Ik ontdekte dat ie 'beau' ook pakt! Tegen niemand zeggen.
Is mijn geheime troef.

@Sanneke: oh! Dat heb ik dan even gemist jouw verhaaltje.
Of heb je dat niet gebroadcast?

@Nicole: heeft Tijl een schrijfmondje? Volgens mij praat ie gewoon op die foto.
Maar ik ken dat wel ja.
Die types met schrijfmondjes.
Heel apart...

@Missy: Jij? Wordfeuden? Toe maar...

@Helen: ja iedereen is nogal fantasieloos met die q hè.
Sja.
Prachtig heerlijk liedje ja!

@Bianca: haha, ja dacht al dat je dat ging zeggen.
Maar in die enkele (..) die jij won stonden gewoon niet zulke handige woorden.

@Novy: ik hoop dat je héél veel gelezen hebt...:)

Nicoleke zei

Oh dat kan ook.
De foto is dan ook niet zo heel duidelijk. Wel?

Susy zei

@Nicole: Neen.
En óók nog zonder geluid.
Dus dan kon je dat helemaal niet weten.

vervlogen dagen zei

Heb dit hardop voorgelezen aan verslaafde wederhelft. Was blij met qat. Ik moest vooral hard lachen.

Von zei

Trouwens. Sokje wordt niet goedgekeurd maar kutje wel... Heel irritant. Zeker als het me een overwinning kost. Ik wilde het even kwijt.
Dus.
See yah @ wordfeud

Quirk zei

Fuck sixwordstories, hallo wordfeudstories! :D