1 juli 2012

The rain in Spain stays mainly on the plain

10 opmerkingen:

Mimi zei

Het zal Tijl ook een worst wezen allemaal. Maar wat zitten jullie daar heerlijk!!! Wel goed van genieten hè?

sanneke zei

Ik ga op vakantie en ik neem mee.... Een Hema rookworst!

Edu, zei

...Leeeeeeeekker, genieten met je clan, veel plezier. -x-

Nicolekebolleke zei

Zá Lig!

Slurp al 't fijne goed in je op... time flies!

Peet zei

Zeg die benen van Olivia! Die haalt je over een paar jaar in.
Mooie foto's Suus! Geniet maar lekker!

Lehti zei

Oja, da's waar, gespreide vakanties, mijn arme kinders zwoegen nog in de klas. Die ook al warm is, hoor. En ze klagen over sperzie- i.p.v. snijbonen. Je kent dat wel.
Maar eh, wij mogen lekker langer doorzomeren. *steekt tong uit als Mickey op Tijls shirt* Jaloers? Nee joh, ik ga lekker werken. Dat hebben ze in Spanje helaas niet meer.

Kelly zei

Ohhhh......heeeerlijk! Geniet ervan. Deze foto's maken het "vakantieleed" van vorig jaar toch wel weer dubbel en dwars goed hè!

Irene zei

super mooie vakantieplaatjes! Ben best een beetje jaloers, maar onze tijd komt nog.

CasaDiMama zei

wrijf het d'r maar weer in...maar het is je gegund, dat dan weer wel.

Anoniem zei

Hey Susy, mag ik weten wat die mooie bestemming precies is? Ziet er namelijk erg goed uit!