21 juni 2012

Mijn zoon was gister jarig


Mijn zóón was gister jarig,
hij werd 5 jaar oud, m'n schat.
Hij kreeg van mij, nouja van alles
En we aten ook pataaaat. 

Ja goed. André evenaren, het is ook niet makkelijk. Andrevenaren. 
Onzen Tijl was jarig en hij had een feestje.
's Avonds in bed zei hij: Ik wil wel elke dag jarig zijn. 
En na een korte stilte: Maar nu wil ik slapen. 

Want hij is natuurlijk wel ál vijf.
Maar ook nog steeds mijn baby. 
En hij wordt 100 jaar, zei hij gisteren zelf.
Ik wens dat ik nog alle 95 jaren mee mag maken. 

En nu dan uiteraard dat mutserige doch amusante filmpje, zoals u van mij gewend bent. 
Van aan elkaar geplakte foto's en een muziekje eronder (dat Youtube er vast weer afgooit, maar daarom dááronder nog gewoon de Bloggerversie die dan weer níet op de iPhone te bekijken is en en en) dat me weer een frusty avondje heeft bezorgd, maar à la.





En hij was op tv:





10 opmerkingen:

LEHTI zei

Hé Susy's stem! En je staat niet eens bij de aftiteling! O nee, da's dat tweede filmpje. Mooi resultaat van je frusty avond, hoor. Mooi menneke ook. Van harte nog.

Irene zei

Gefeliciteerd met je zoon's 5e verjaardag. Wat een stralend koppie heeft hij.

Iben zei

Kan filmpje niet openen.... Maar ik kom morgen wel ff zelf naar hem kijken.
Hoera voor Tijl!

NOVY zei

Ik kan het filmpje ook niet openen. Dus ik kom ook wel even langs. Oh.

Miek zei

aaah, dat bekkie, heerlijk! gefeliciteerd!

Nicolekebolleke zei

Inderdaad.. filmpje doet t niet op de iPhone.

Wat lijkt ie toch op jou he?!
Tijliewijlie.

Lekker jonk.

Mimi zei

Vond ie die koffer niet leuk?!?!
Anyway, ik kon t filmpje wél zien (ze worden ieder jaar beter!) dus ik kom niet langs hoor :)
LAT-je voor Tijl! (lange afstands tuutje)

Door zei

Ik vind Tijl dus echt een enorme leukerd. Een vijfjarige leukerd. Hoera nog een keertje!

Kelly zei

Hiep hiep....HOERA voor Tijl! Tjonge, 5 jaar alweer. Toen ik pas Susyschrijft ontdekte was hij nog een baby.
Hij wordt écht groot als ik 'm zo op de foto's zie. En inderdaad een heerlijk slaapkoppie. Heerlijk kindjes met slaapkoppies in pyama's...

NOVY zei

Danaijo?
:)

Cool man, high five.