15 november 2011

Hinkstapspringen op de maan

Ik dacht vanochtend: God, ik moet nog wat op dat log schrijven!










Dus.


M'n boodschappen nog doen
En straks de vuile was
M'n haar dat wil ik groen
Maar dat kan morgen pas
De huur nog overmaken
En de tandarts zometeen
Naar Valkenburg of Aken
Waar moet ik dit jaar nou weer heen
008 Bellen
Had ik dat boek nou uit of niet
Girokaarten bijbestellen
Vergeet de vuilniszakken niet
Die afspraak was veranderd
En, oh, verrek, dat feest
Naar de nieuwe van Fellini
Ben ik gelukkig al geweest
Ik ben geweest

Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet de zon in Japan onder zien gaan
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet het oerwoud eens in bloei zie..

Oh wacht!
Foto's! Ja.
Moment






1) lampionnentocht
2) lampionnentocht
3) Pyjama Piet
4) Sinterklaascadeau. (voor de kínderen!)
5) Pregnant Iben

12 opmerkingen:

NOVY zei

Misschien moest jij maar eens een toontje lager zingen.

(Hahaa: goeie gráp!!)

Susy zei

@Novy: moment.
Ik moet mezelf even van de grond rapen.

.....

Manon zei

Doe Maar. Jezelf van de grond af rapen.

Susy zei

@Manon: Doe Maar?
Wel een beetje raar.

Tijmen zei

Ook 32 jaar? Of trillend op je benen?

Susy zei

@Tijmen: 32? Haha! Nog láng niet!
........

Drukwerk.

Kelly zei

008 bellen.....Dat is écht lang geleden. Maarre, leuke foto's. Coole pyama!

Susy zei

@Kelly: Wat was dat ook alweer?
008?

Kelly zei

Daar kon je toch telefoonnummers opvragen. En 007 was de tijd en 004 het weer. Ik weet het niet meer precies hoor. Maar zoiets was het. Dat was toen we ook nog telefoons hadden met zo'n draaischijf. Maar ja, of jij dag nog weet? Jij bent pas 29 hè?! (ahum)

leonieke zei

soms zijn jouw labels NOG leuker dan je blog.
grappig in 1 regel, das pas echt knap.
Er waait vast iets heel akeligs rond; ik heb vanavond eerst een drukdrukdruklogje zelf geschreven, en er vervolgens al drie gelezen.
Ik stel voor dat we sinterklaas in februari gaan vieren, en dan kerst ergens in april.
Kunnen we nu gewoon even heel gewoon gaan doen.

Evelyn zei

Thanx. Daar zit ik dus de rest van de dag mee in mijn hoofd. Dat is niet de eerste keer door jou. Sinterklaas, zegt moe. Die was ook zo fijn.



humhumhum, zoveel te doen, tralala..

Toet zei

Oh wauw, coole bonus; een zwangere Iben foto. Ehm, Iben zwanger hè, niet die foto. Nou ja, je snapt me wel. En ik nu ook Doe Maar in mijn hoofd. Het liedje dan.