4 augustus 2011

Vrouw heeft extra tepel op voet

Nu kan ik mij wel schuldig gaan voelen over de verwaarlozing van deze site, maar als je het mij vraagt, zit iedereen gewoon ongegeneerd met de al dan niet bevallige kont ergens in Zuid-Europa te genieten van wat zich eindelijk een zomer mag noemen.

Maar kijk aan, daar typte ik toch wel een behoorlijk lange zin, wat een prachtige inleiding voor een leuk stukje zou kunnen worden.
Nu is het zo dat ik al mijn leukigheid reeds in een column over de Efteling heb gepropt en aangezien jullie mij nog altijd niet willen betalen voor mijn tekstuele bloed, zweet en tranen, gaat dat hysterisch geestige stukje dus voorlopig aan uw neuskes voorbij.
Hier komt dan een leuk bruggetje.









Trouwens (onontbeerlijk woord bij bruggetjes), vanaf 10 augustus ligt de nieuwe Kek Mama in de winkel waarin deze kek ma...- ah nee, dat krijg ik toch echt niet uit mijn strot- waarin ik vanaf deze maand een column schrijf.
Gaat dat zien, jij lezer met kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar!
Wat is dat trouwens met het woord column? Mensen blijven dat maar fout schrijven.
Collum. Collun. Kollomn. 
Nu had ik daarboven ook wat moeite met het woord 'ongegeneerd'.
Twee keer kort achter elkaar die g met een totaal andere klank; ik kwam er niet uit zonder het woord in stukjes te hakken en als een dove één voor één de klanken uit te stoten.

Goed.
Dan schenk ik jullie nu een collage van foto's die ik zoal op de sociale netwerken gooi, nemen we die samen even kort door en dan mag iedereen weer wat voor zichzelf gaan doen.

  • De lege parkeerplaats op mijn werk hedenochtend om 07.30 uur
  • de sportschool
  • Backyardgirls
  • Roodkapje
  • Hänsel und Gretel
  • Big Fat Gice
  • een thee-lichtje
  • een zeer goede film
  • leuke zeer afgeprijsde en vandaag verwachte schoenen
  • Tijl van Grunsven
  • Backyard-without-girls
  • Olivia's Eerste Jurkje
  • en die onderste vier zijn nog van de vakantie.

Was deze informatie waardevol voor u?
- Ja/Nee/Wat?

Oh. U kwam hier voor die extra tepel? Hier dan --> klik

14 opmerkingen:

Marijke/Figarootje zei

Ja hoor zeer waardevol en zeker leuk om te lezen. Ook dat van die tepel ;-)

Susy zei

@Marijke: júist dat van die tepel, hè? ;)
@Geartsje: was erop wachten.
Dit soort korte reacties met zo'n laatste vraag...
Maar fijn. Gelukkig.

Edu zei

Oeps opnieuw dan maar, er ging weer eens wat vout met het plaatsen...in ieder geval, Ja..!

Maar niet iedereen is of gaat op vakansie hoor, ik vertr wel vannacht naar Italië, maaar det is geen vakantie http://www.bikebuddy.nl ik werk mee aan een reportage voor omroep Venlo..

Fotoos had ik al gezien via Instagram, nice..!

Zeg maarre dat plaatje van die tepel, das toch nie echt he.. :-)

Ellen zei

Is er nog ruimte om vragen te stellen na dit waardevolle informatieve stukje? Ja? .*Steekt vinger op* Dan wil ik graag vragen waar die geweldige tuinset vandaan komt?

Susy zei

@Edu: hee, maar dat is wel cool, dat Italië/Omroep Venlo-gebeuren!
Succes ermee.
Tepelfoto...ik denk het wel.
Nipplegate the Sequel...

@Ellen: homemade by the husband!
Uw bestelling mag u mailen, hoor.

Nicoleke zei

Oh niet die foto in de paal van de parasol?
Gelukkig.

Susy zei

@Nicole: ik zit de hele tijd te denken wat je nou bedoelt, haha!
Maar die had ik niet op Instagram gezet...
Lucky you.

NOVY zei

Damn, die vrouw is dus gewoon wél uniek hè?
Maar beter kek dan gek, wat mij betreft.

Kelly zei

Ja, die vrouw met die tepel op de voet. Jakkes. Ik vind die foto nogal ranzig. Maarja. Gelukkig zit ie niet zo in het zicht....

lalien zei

Maar die ene zin "er zitten zelfs háren op"... JAKKES

Susy zei

@Novy: ja? Liever kek dan gek?
Nee. Ik niet. Doe mij maar gek.
@Kelly: zou ze ook voetvoeding kunnen geven nu?
@Lalientje: haha, ja. Vies.
Ik scheer ze namelijk altijd.

Marieke zei

Leuk bruggetje inderdaad :-)

Kelly zei

Hahahaha ja, stel je voor. Hoef je het wel niet meer zo discreet te doen in het openbaar. Ik zie het al helemaal voor me.

Susy zei

Marieke: leuk hè. En er waren zoveel leuke! Ik kon niet kiezen.
@Kelly: Moet je wel altijd de pedicurebezoekjes bijhouden...