12 maart 2012

Maart

Het was weekend.
Én een beetje lente.
Dus deden we niks en van alles. Maar vooral niks.
En van alles.
Ik zal jullie niet vermoeien met 'nou, en toen gingen we naar de zwemles en daarna lunchen bij oma en ook op de Wii en toen deed ik bowlen, tennissen en golfen en sloeg ik net niet met dat Wii-ding tegen Tijls hoofd en Olivia raakte heel gefrustreerd omdat de Jumbo Jump en de Roll Sling niet ging zoals ze wilde en oh wee als je zei dat ze dat ding niet goed vast hield, want nou dan waren de poppen aan het dansen.
Al met al alles heel harmonieus. Dus.
Dat wordt anders zo'n langdradig verhaal.

Maar het leuke is, ik heb nog wat foto's ook. 

Tijl had het zich 's ochtends makkelijk gemaakt.
Nestje voor de tv.
  





Echter, er was ook wat zorgwekkends dit weekend.
Toen ik gisteren deze foto van Olivia maakte en hem 's avonds nog eens bekeek, zag ik dit.

Ik vrees dat we meneer pastoor, de dominee, de paus,
een priester moeten bellen.


Want waanzin zit wel in de genen.
Schijnt.




19 opmerkingen:

Von. zei

Freaky!

Geartsje zei

Get, wat voor idiote app heb je nu weer gevonden?

Fien zei

ieks!

Siem zei

Die spiegel is echt engggg!

Mirjam zei

Was dat nou voor engs!? COOL!

LEHTI zei

Freaky! Maar ook mooi. Die steigerhouten bank trouwens ook.

Susy zei

@Geartsje: idiote app? IDIOTE APP?
Dat is geen app!
Dat is gewoon de angstaanjagende keiharde werkelijkheid.





je wilt m ook hè?

sanneke zei

Staat je goed hoor, zo'n rol-oog, wil ik zondag live zien!

Manon zei

Ik sluit me aan bij Sanneke: ik verwacht een voorstelling zondag!

NOVY zei

Damn.

nicolekebolleke zei

Wederom.
Het blíjft jammer dat er geen geluid bij foto 1 zit.
Haha.

Jij probeert volgens mij ook elke foto-film-dinges-app uit he?!
Leuk.

Susy zei

@Manon&Sanneke: oh.
slik

@Nicole: trust me, soms is geluid ongewenst.
Het is daar vroeg hè.
En hij schreeuwt hard. Immer.

Geartsje zei

Ja.

Mara zei

Wat ik me dan afvraag... hoe is dat nou bowlen op de Wii versus bowlen met een echte bal? Verder zal ik er niets over zeggen. Nee echt niet;-).

Susy zei

@Geartsje: ja.

@Mara: ow, shút up!

(ik zal je zeggen. Ook met Wii-bowlen maak ik de links-rechts-links-aanloop. Nutteloos, maar toch. Als het er eenmaal in zit, zíe het er maar uit te krijgen, hè!)

Kristel zei

Haha, creepy, die foto!!

Kristel zei

Haha, creepy, die foto!!

DharSon zei

Die foto is zeker creapy!

Door zei

Ik snap dus NU pas waar het gisteren over ging haha. Had dit logje gemist..